Exclusief voor Wederverkopers   Tel: 0521-518317 

Werkwijze en visie

Ordertraject:

Uw offerte aanvraag komt bij  binnen.
Het verzoek om een prijs wordt binnen 2 uur verwerkt. Bij spoed ontvangt u telefonisch een prijs en volgt een prijsbevestiging per mail, zodat u alvast uw klant op de hoogte kunt brengen van de beste prijs.
Na binnenkomst van uw opdracht met juist digitaal artwork volgt binnen 24 uur een orderbevestiging en een digitale drukproef per mail.
Op de digitale drukproef staat (in verhouding) het te drukken logo en eventuele tekst, het product en de positionering van het te bedrukken logo en eventuele tekst op het product. Indien gewenst kan de digitale drukproef op uw eigen layout.

Contact met de medewerkers van de studio waar uw artwork wordt verzorgd loopt via studio@promoprint4u.nl

Bedrukking:

Onze werkvoorbereider zorgt ondertussen dat clichéplaten, zeeframen en inkten gereed staan voor druk. Ervaren drukkers maken aan de hand van een duidelijk instructie een eerste druk op het artikel. Alvorens met de productie aan te vangen controleert een commerciële- of studio medewerker de eerste proef aan de hand van de door u goedgekeurde digitale drukproef.

Verzending:

Op de door u aangegeven dag worden de goederen gereed gemaakt voor verzending.
De bedrukte producten verpakt in de originele verpakking, de dozen netjes dicht geplakt (evt. met uw eigen plakband, of gebruikmakend van uw eigen dozen), voorzien van een pakbon en etiket, recht geplakt zonder scheuren en vouwen. Textiel standaard per 10 netjes gevouwen, per maat in een doos of meerdere maten in een doos.

Levertijden:

Wij leveren binnen 5 werkdagen na goedkeuring van de digitale drukproef en binnenkomst van de goederen.

Klachten:

Hoewel we bij PromoPrint4U werken professionele mensen zijn fouten helaas nooit geheel te voorkomen.
PromoPrint4U registreert alle klachten; zo kunnen wij u op uw verzoek informeren over onze aanpak. Het oplossen van een klacht wordt binnen de met u afgesproken termijn correct afgehandeld.

Logistiek:

UPC, DCS, DPD, GLS, enz. zorgen dat uw product bij ons wordt afgeleverd. Indien de goederen binnen 48 uur na ontvangst van de order niet door ons zijn ontvangen zullen wij u inlichten. Na ontvangst volgt controle door onze logistiek medewerkers op de juiste levering en evt. beschadiging van producten. De goederen worden in ons magazijn op locatie bewaard totdat ze bewerkt kunnen worden.